تعمیرات لوازم خانگی ، صنعتی و آزمایشگاهی

نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی

نیاز به تعمیر دارید؟

شرکت ثامن سرویس آریا نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ، صنعتی و آزمایشگاهی مفتخر است که با بیش از نیم قرن تجربه در سه دپارتمان تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرات لوازم صنعتی و تعمیرات لوازم آزمایشگاهی در شهر تهران فعالیت داشته و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

تعمیرات لوازم خانگی ، صنعتی و آزمایشگاهی
همین حالا تماس بگیرید

91003101

نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی

نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی

فهرست مطالب

نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی : در زمینه تعمیرات لوازم صنعتی نیز شرکت ما فعالیت دارد. تیم مجرب و ماهر ما آماده است تا در تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم صنعتی به شما کمک کند. در ادامه، لیستی از لوازم صنعتی را آورده و توضیحاتی درباره هرکدام ارائه خواهیم داد.

۱. سردخانه بالای صفر: این نوع سردخانه برای نگهداری مواد غذایی در دماهای بالاتر از صفر درجه سانتی‌گراد استفاده می‌شود. مناسب برای رستوران‌ها، هتل‌ها و فروشگاه‌های بزرگ است.

۲. سردخانه زیر صفر: این نوع سردخانه برای نگهداری مواد غذایی در دماهای پایین‌تر از صفر درجه سانتی‌گراد استفاده می‌شود. مناسب برای نگهداری محصولات مجمد و یخچالی است.

۳. چیلر: چیلرها برای خنک کردن آب یا مایعات دیگر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها به عنوان سیستم‌های تهویه مطبوع در ساختمان‌ها و همچنین در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارند.

۴. یخچال صنعتی: یخچال‌های صنعتی برای نگهداری و سرمایش مواد غذایی در مقیاس صنعتی استفاده می‌شوند. آنها برای رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و صنایع غذایی بسیار مفید هستند.

۵. فریزر صنعتی: فریزرهای صنعتی برای نگهداری مواد غذایی در دماهای بسیار پایین، به منظور حفظ تازگی و انبار کردن محصولات استفاده می‌شوند.

۶. شیر سردکن: شیر سردکن ها برای خنک کردن شیر در محیط‌های تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند. آنها در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکز تجاری بسیار رایج هستند.

۷. آبسردکن: آبسردکن‌ها برای ارائه آب سرد در محیط‌های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها برای دفاتر، فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی بسیار مناسب هستند.

۸. قهوه ساز: قهوه سازهای صنعتی برای تهیه قهوه به صورت انبوه و سریع استفاده می‌شوند. آنها در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها بسیار محبوب هستند.

تعمیرات شبانه روزی یخچال فریزر های صنعتی

ما خدمات تعمیرات شبانه روزی برای یخچال‌های فریزر صنعتی و سردخانه‌های شما ارائه می‌دهیم. در هر ساعت از شبانه روز، اگر یخچال فریزر صنعتی یا سردخانه شما خراب شد، ما آماده‌ی تعمیر آن خواهیم بود. برای دریافت خدمات تعمیرات شبانه روزی، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش دهید. تیم ما از تعمیرکاران مجرب و با تجربه تشکیل شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌آیند و مشکل را برطرف می‌کنند.

۹. میسکر و همزن: میسکرها و همزن‌ها برای تهیه مواد خمیری و مخلوط کردن مواد در صنایع پخت و آشپزی استفاده می‌شوند. آنها در نانوایی‌ها، کیک‌سازی‌ها و صنایع غذایی دیگر بسیار مفید هستند.

۱۰. آیس بانک: آیس بانک‌ها برای تولید و ذخیره یخ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها برای رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و بار‌ها بسیار مناسب هستند.

۱۱. یخساز: یخسازها برای تولید و تامین یخ در مقیاس صنعتی استفاده می‌شوند. آنها برای رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز تجاری بزرگ بسیار مناسب هستند.

۱۲. تاپینگ: تاپینگ‌ها برای تهیه و بسته‌بندی مواد غذایی در مقیاس صنعتی استفاده می‌شوند. آنها در صنایع غذایی و تولید مواد غذایی بسیار کاربردی هستند.

نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی
نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی

تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر صنعتی

برای تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر صنعتی، شما می‌توانید از شماره تماس زیر استفاده کنید:

شماره تماس: [ 91003104 ]

تیم ما در دسترس شماست و آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و همچنین بررسی و تعمیر یخچال فریزر صنعتی شما می‌باشد. لطفاً با مراجعه به مرکز تعمیرات ما، درخواست خود را ارسال کنید و هماهنگی برای تعمیر و خدمات لازم را به صورت مستقیم با تیم ما انجام دهید.

۱۳. پرده هوا: پرده‌های هوا برای جلوگیری از ورود هوای سرد یا گرم از درب‌ها و نمای ورودی استفاده می‌شوند. آنها در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی بسیار رایج هستند.

۱۴. ظرفشویی: ماشین‌های ظرفشویی صنعتی برای شستشو و ضدعفونی کردن ظروف و تجهیزات در صنایع غذایی و رستوران‌ها استفاده می‌شوند.

۱۵. لباسشویی: ماشین‌های لباسشویی صنعتی برای شستشوی مواد نسوز و لباس‌های حجیم در صنایع پارچه‌ای و خدمات شستشو استفاده می‌شوند.

۱۶. اسپلیت: سیستم‌های اسپلیت برای خنک کردن هوا در فضاهای بزرگ استفاده می‌شوند. آنها در سالن‌های نمایشگاه، تئاترها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۷. داکت اسپلیت: داکت اسپلیت‌ها نیز برای خنک کردن و گرم کردن هوا در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها در ساختمان‌های اداری، هتل‌ها و ساختمان‌های تجاری کاربرد دارند.

۱۸. برج خنک کن: برج‌های خنک‌کن‌ها برای خنک کردن آب یا مایعات صنعتی در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. آنها در صنایع پتروشیمی، تولید برق و سیستم‌های تهویه مطبوع به کار می‌روند.

جدول محتوا:

ردیفعنوان
۱سردخانه بالای صفر
۲سردخانه زیر صفر
۳چیلر
۴یخچال صنعتی
۵فریزر صنعتی
۶شیر سردکن
۷آبسردکن
۸قهوه ساز
۹میسکر و همزن
۱۰آیس بانک
۱۱یخساز
۱۲تاپینگ
۱۳پرده هوا
۱۴ظرفشویی
۱۵لباسشویی
۱۶اسپلیت
۱۷داکت اسپلیت
۱۸برج خنک کن

برای اطلاعات بیشتر و پرسش‌های متداول، می‌توانید به قسمت “سوالات متداول” در وب‌سایت ما مراجعه کنید. همچنین، خدمات تعمیرات تخصصی برای تمام نقاط تهران شمال، جنوب، شرق و غرب فراهم می‌باشد.

خدمات ما

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ، صنعتی و آزمایشگاهی

تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران
شریعتی - ظفر
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنوب تهران
بسته شده
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران
پیروزی - نیروهوایی
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران
صادقیه

Appliance repair

دستگاههای تولید شده و تعمیر شده
از سال 1346 تا کنون

تعمیر چمبر تست شرایط محیطی

1950

دستگاه

تعمیرات لوازم آزمایشگاهی

Laboratory equipment repairs

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی

15230

دستگاه

تعمیرات لوازم خانگی

Home appliance repairs

نمایندگی تعمیرات لوازم صنعتی

27096

دستگاه

تعمیرات لوازم صنعتی

Industrial Equipment Repairs

ثامن سرویس

180300

ساخت یخچال فریزرهای خانگی ،صنعتی و آزمایشگاهی

Manufacture of domestic, industrial and laboratory refrigerators

تعمیرات شبانه روزی...
فقط و فقط یخچال فریزر
09374128234