تعمیر لوازم خانگی در تهران
Appliances Repair In Tehran
خدمات پس از فروش لوازم خانگی یخچال | فریزر | ساید بای ساید | ماشین لباسشویی | ماشین ظرفشویی | کولر گازی
در این مجموعه کلیه مدل ها و برند های لوازم خانگی آمریکایی ، آلمانی ، ژاپنی ، چینی ، کره ای ، ایتالیایی ، ترکیه ای و … با قطعات اصلی و اورجینال شرکتی عیب یابی و تعمیر می شوند.
ال جی | ال جی تیتان | ا ام جنرال | آ یو ایکس | آاگ | آبسال | اجنرال | اچ تی سی | آر تی ال | آر تی سی | آرب | ارج | آرچلیک | ارو استار | اروپا | آریز | آزمایش | اسپلیت | استرانگ | آسکو | اسمگ | اسنوا | آسون | آکایی | اکسپریا | ام دی وی | امالس | امرسان | او ام جنرال | اوجنرال | اورست | اوگور | اولیو | ای اس آر | آی تی سی | آی فادر | ایر جنرال | ایران شرق | ایرو استار | ایست کول | ایسون | ایکس پریا | ایکس ویژن | ایگنیس | ایندزیت | اینورتر | آیو ایکس | آیوکس | اییر | بست | بکو | بلومبرگ | بنتلی | بوتان | بوش | بولومبرگ | بیم | پارس | پاکشوما | پاناسونیک | پاور جنرال | پایونیر | پرتابل | پرتیبل | پرسین تولز | پروفایل | پنجره ای | پنل | پی سی ال | تاپ کول | تاچی ایر | تانسو | تراست | تک الکتریک | تک فاز | تک وود | تکنو سان | تکنو کیت | تکنو گاس | تکنوگاز | تکوود | تکوود | التو | توشیبا | تولیپس | تی سی ال | جنرال | جنرال استیل | جنرال الکتریک | جنرال مکس | جنرال هاوس | جی ام | جی زد جنرال | چمپیون | چیگو | حانیزان | حایر | دایکین | دپوینت | درای | دلتون | دنار | دو تکه | دونار | دوو | دی ال سی | دی پوینت | رابن | رایکو | رنزو | روبن | روبو | روسو | ری | ریم | زاس | زاگرس | زد جی | زیمنس | سام | سام سرویس | سامسونگ | سانیا | سانیو | سپهر الکتریک | سلن | سوپر جنرال | سوپرا | سونیا | سی کی | سیگنیچر | سیلوان | سیلور هاوس | سیمکس | سینجر | شارپ | شور | فادر | فارسون | فامیلی | فرسکو | فرسون | فروری | فروزان | فریجی استار | فریجیدیر | فریوری | فمیلی | فوجی | فوجیتسو | فوما | فیلور | کانالی | الکترو | الکترو استیل | کرافت | کرفت | کریر | کرین | کرییر | کلاور | کلن | کلور | کلئو | کن مر | کن مور | کن وود | کنکا | کنمور | کنوود | کورال | کول استار | کول هاوس | کولر | کولستار | کونکا | کووی | کی جی | کین | کین الکتریک | کینو | گاسونیک | گالانز | گرنج | گری | گلد استار | گلدن | گلسان | گود من | گورنج | گورنجی | گیری | گیرین | گلد ایران | انتخاب سرویس | لارس | لنوکس | لو آکایی | لیبهر | ماب | مابه | ماسیمو | مالدیوس | مجیک | مدنا | مدیا | مرسی | مس | مک کوئری | مابه | مودنا | میتسوبیشی | میتسوبیشی الکتریک | میدآ | میشل | میله | ناسیونال | نکست | نکست پلاس | نکست وان | نوبل | نیا | نیک سان | نیکایی | نئو | هاردستون | هانیزان | هایر | هایسنس | هرمز | هرمس | هوم استار | هومستار | هومکس | هی مورا | هیتاچی | هیمالیا | هیمورا | هیوندا | هیوندای | وایت هاوس | وایت هوس | وایت وستینگ هاوس | وایت وستینگ هوس | وست پوینت | وستا | وستل | وستینگ هاوس | وستینگ هوس | ولت | وی آر اف | ویرپول | ویلمر | وین استار | ویواس | یخساران | الیو | یو تکس | یوتکث | یورک | یوروپا | یوش | یونان | اگنس
| Admiral | Aeg | Aftron | Air General | Airfel | Akai | Amstar | Antique | Aquajoy | Arb | Arcelik | Ariz | Asko | Asr | Auks | Aux | Beem | Beko | Best | Bloomberg | Bosch | Career | Celen | Celever | Champion | Chigo | Ck | Clever | Clover | Cool House | Cool Star | Cooler | Coral | Coral | Coway | Craft | Daewoo | Daikin | Delton | Depoint | Devo | Dewoo | Dipoint | Dlc | Donar | Dry | Eastcool | Eer | Eletto | Emalls | Euro Star | Europa | Europe | Everest | Family | Farsun | Father | Ferroli | Fresco | Fridgestar | Frigidaire | Fuji | Fujitsu | Fuma | Galanz | GE | General | General | General House | General Max | Gold iran | Golden | Goodman | Gorenje | Gosonic | Gosonic | Gree | Green | Gz General | Haier | Hanizan | Hardstone | Hermes | Himalia | Himora | Hisens | Hisense | Hitachi | Homestar | Homex | Htc | Hugel | Hyundai | Ifather | Ignis | Indesit | Inverter | Isun | Itc | Jm | Keen | Keen Electric | Kelon | Kenmore | Kenwood | Kino | Kj | Kleo | Konka | Lares | Lennox | Lg Titan | Liebherr | Lo Akai | Ltc | Mabe | Magic | Maldives | Massimo | Max | Mcquay | Mdv | Media | Merci | Midea | Miele | Mishel | Mitsubishi | Mobe | Modena | National | Neo | Nersi | Next | Next One | Next Plus | Nia | Nikai | Niksun | Nobel | Ogeneral | Ojeneral | Oliv | Olive | Olive | Om general | O general | Panasonic | Pars | Pcl | Persiantools | Philver | Portable | Power General | Profile | Ray | Renzo | Rheem | Roben | Robo | Rosso | Rtc | Rtl | Rvstq | Ryoko | Sam | Sam service | Samsung | Sanyo | Sh General | Sharp | Siemens | Signature | Silver House | Silwan | Simex | Smeg | Snowa | Sonya | Strong | Suniya | Super General | Super General | Supra | Sure | Svstq | Tachi Air | Tansu | Tcl | Tech Electric | Techelectric | Techwood | Tecnogas | Tecnokit | Tecnosun | Topcool | Toshiba | Trust | Ugur | Utex | Vesta | Vestel | Virpool | Vivace | Vrf | West Point | Westinghouse | Westpoint | Whirlpool | White House | White Vesta | White Westinghouse | Wilmer | Winstar | Wirpool | With House | Xperial | Xvision | Yonan | Yoosh | York | Zagros | Zass | Zg |
تعریف کلاسیک خدمات پس از فروش
ارائه خدمات، پشتیبانی و قطعات یدکی بعد از انجام یک فروش اولیه است.
این خدمات در ارائه وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی مانند: یخچال ، فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی ،کولر گازی ، جارو برقی و … که اغلب به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند ارائه داده می شود. نصب، راهاندازی، حمل کالا، سرویس در محل، و هر آنچه که بعدها به عنوان نیازهای تلویحی و تصریحی مشتریان شناخته میشود به عنوان راهکارهای خدمات پس از فروش شناخته میشوند
امروزه برای در برگرفتن کلیه فعالیتها به مفهوم خدمات پس از فروش از تعریف زیر استفاده میشود:
خدمات پس از فروش عبارتست از ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز اینگونه مشتریان
به این ترتیب با شناسایی نیازهای مشتریان موجود و بالفعل در تمامی حوزهها میتوان مفهوم خدمات پس از فروش را تبیین کرد.
شناسایی نیاز و برآورده سازی این نیازها در تمامی کسب و کارها به عنوان ابزار خدمات پس از فروش خواهد بود.
- ارائه سرویس، نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات
- ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش به نمایندگان فروش
- ارائه سرویس به مشتری در دوره گارانتی و خارج از مدت زمان گارانتی
- دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش
- ارتباط با مشتری و پیگیری شکایت ابراز شده از جانب مشتری
- تهیه گزارش عملکرد واحد
- نظارت بر گردش مکانیزه
- تهیه و تدوین صورت گردش مالی واحد خدمات
- ارائه سرویس، نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات
- ارسال به موقع قطعات ومتناسب با در خواست نماینده
- تهیه و تدوین جدول زمانی ارسال فاکتورها و داغیهای نماینده
در این بخش بایست لیبل تهیه و در اختیار نماینده قرار گیرد تا داغیها با شناسنامه ارسال گردند.
تهیه گزارش آمار کارکرد در ارتباط با شیوه سرویس، مصرف قطعه، مدت زمان انجام سرویس و . . . و ارسال برای نماینده به شکلی که نماینده احساس کند تمامی عملکرد نمایندگی در دفتر مرکزی بررسی میگردد.
تهیه و تدوین جدول زمانبندی دورههای آموزشی برای نمایندگان در صورت لزوم.
برنامه بازدید دورهای از دفاتر نمایندگان
اهداء جوایز سالانه به نماینده برتر
تدوین شرایط در خواست قطعاتی که دارای ارزش ریالی بالاتری نسبت به قطعات دیگر میباشند ونیز ایجاد شرایطی که جز در مورد قطعات ریز و مصرفی غالب، قطعات دیگر به هیچ وجه به صورت امانی برای نماینده ارسال نگردد. در همین راستا بایستی زمانی مشخص برای تعیین تکلیف قطعاتی که نزد نماینده به صورت امانی قرار گرفته تعریف گردد.
تعریف مشخص هزینه ایاب ذهاب درون و برون شهری برای نماینده خدمات. (اینکار میزان نارضایتیهای مشتری از نماینده را کاهش میدهد)
ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش به نمایندگان فروش
در صورت خرابی دستگاهی که هنوز بدست مشتری نرسیده و در اختیار فروشنده میباشد بایستی شرایطی در نظر گرفته شود برای این کاربایستی مدت زمانی جهت گارانتی قبل از فروش (برای فروشنده) تعریف گردد تا در این مدت زمان با توجه به ضوابط تعریف شده به فروشنده سرویس گارانتی ارائه داد.
ارائه سرویس به مشتری در دوره گارانتی و خارج از مدت زمان گارانتی
تهیه و تدوین شرایط ارائه گارانتی و ابطال گارانتی. در تهیه این موارد بایستی چگونگی اطلاع دفتر مرکزی از زمان شروع گارانتی مشخص گردد.
ایجاد این امکان که مشتری از هر طریقی و به سهولت با دفتر مرکزی ارتباط برقرار کند. در حال حاضر بهترین شیوههای درخواست سرویس شامل: ارتباط از طریق پیام کوتاه، سرویس پاسخگویی خودکار، ارتباط از طریق وب سایت شرکت مرکزی و نیز تماس تلفنی میباشد.
تعریف و تشکیل واحد پذیرش حضوری
در این بخش با توجه به حجم دستگاههایی که به صورت حضوری توسط مشتری به واحد خدمات فرستاده میشود تعداد نفرات نیز مشخص میگردد.
دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش
این واحد یکی از مهمترین اجزاء واحد خدمات پس از فروش میباشد. ورود به انبار و نیز خروج ازآن بایستی با کنترل مسئول انبار صورت گیرد.
معمولاً به دلیل عدم داشتن فرایند تحویل قطعه مشخص یا با وجود داشتن روش تعریف شده، عدم پیاده سازی درست این فرایند باعث میگردد تا واحد خدمات همواره با کسری یا مشکلاتی از این دست، روبرو باشد.
نیروی انسانی حاضر در انبار حداقل باید متشکل از دو نفر باشد. یکی از این افراد مسئول کنترل و ثبت نرمافزاری اسناد و نیز تطابق موجودی فیزیکی و نرمافزاری را دارد و نفر دوم مسئول امور فیزیکی انبار میباشد.
عملیات ارسال و دریافت قطعه داغی قطعه با هزینه ارسال مواجه میباشد.
ارتباط با مشتری و پیگیری شکایت ابراز شده از جانب مشتری
واحد ارتباط با مشتری یکی از زیر مجموعههای واحد خدمات میباشد. پرسنل این واحد پس از انجام سرویس توسط سرویسکاران با مشتری تماس گرفته و سوالهایی در زمینه میزان رضایت مشتری از نحوه انجام سرویس میپرسند.
در این بخش بایستی سوالهای مربوط به خدمات تهیه و تدوین شده و نیز شاخصهای امتیاز دهی به تکنسین نیز تعریف گردد تا اپراتوراین قسمت بتواند با توجه به این شاخصها به تکنسین امتیاز دهد.
در صورت ایراد شکایت از جانب مشتری، بایستی پرونده شکایتی مشتری ثبت و جهت پیگیری به مسئول مربوطه ارجاع گردد.انتخاب نفر مورد نظر در این قسمت بسیار مهم است، در این واحد اپراتور جوابگوی مشتری بایستی دارای ویژگیهای خاصی باشد.